دخیا بی زحمت یک نفر یک عکس بدون آرایش بدین






بچه داداشم مشق هاش رو نمینویسه میخوام بترسونمش👻😆😆



**********************


دﺧﺘﺮﻩ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﺮﺩﻩ ﻣﯿﺒﯿﻨﻪ ﺗﺎﺑﻠﻮ ﺯﺩﻩ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻭﺭﻭﺩ ﺑﻪ 
ﺗﻮﻧﻞ ﭼﺮﺍﻏﻬﺎ ﺭﺍ ﺭﻭﺷﻦ ﮐﻨﯿﺪ ..
.
.
ﺟﻮﻥ ﻣﺎﺩﺭﺕ ﺣﺪﺱ ﺑﺰﻥ ﭼﯽ ﮔﻔﺘﻪ 
.
.
.
.
.
.

ﯾﻌﻨﯽ ﻋﻘﻞ ﺟﻦ ﻫﻢ ﻧﻤﯿﺮﺳﻪ
ﮔﻔﺘﻪ : ﯾﺎ ﺧﺪﺍ ﻣﻦ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﺑﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍﻏﻬﺎﯼ ﺗﻮﻧﻞ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﺭﻭﺷﻦ
ﻣﯿﺸﻪ!!!
بعد پیاده شده داره دنبال کلید میگرده 
.
.
میگن وزیر راه و کارمنداش رفتن تو تونل صدای خر در میارن...😂😂😂😂😂

********************


دختر همسایمون کلید نداشت پشتِ در مونده بود
گفتم کارت ملی تو بده بزارم درزِ  دَر، زبونه میره عقب در باز میشه
.
.
گفت واقعاااااً؟؟؟ وااااااااای چه جالب!!! مرسی همرام نیست... 
اما کد ملی مو حفظم !

😐😐😐
دره خودش از خنده باز شد 
منم دارم میرم خودم رو به داعش معرفی کنم

**************************

ﺗﻮ ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎ ﺭﻓﺘﻢ ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯽ ، ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺮﮔﺸﺘﻢ

ﺩﯾﺪﻡ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮐﻪ ﺑﻐﻞ ﺩﺳﺘﻢ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩ

ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺳﺮ ﺟﺎﯼ ﻣﻦ ﻧﺸﺴﺘﻪ
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ : ﭼﺮﺍ ﺟﺎﯼ ﻣﻦ ﻧﺸﺴﺘﯽ ؟


گفت : فکر کردم پیاده شدی!😂😂

******************

ﺁﻫﺎﯼ ﭘﺴﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﭘﺎﺭﮎ ﺩﻭﺑﻠﻪ ﺧﺎﻧﻤﺎ ﺭﻭ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ
ﺁﺭﻩ ﺑﺎ ﺷﻤﺎﻡ ... 
ﺗﻮﭖ ﺷﻮﺕ ﮐﺮﺩﻥ ﺧﺎﻧﻤﻬﺎ ﺭﺍ ﺩﯾﺪﯾﻦ ؟!
ﺷﺒﯿﻪ ﭘﻨﮕﻮﺋﻦ ﻓﻠﺠﻪ ... !!
ﺍﻭﻧﻢ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﮐﻨﯿﺪ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺎﺣﺎﻟﻪ ...😂

*******************

فکر کن دخترا برن جبهه:

نیلوفر اون پسره رو بکش، نه خشگله گناه داره!☺️
سارا اون خشاب ها رو پر کن، وایستا لاکم خشک شه!😐
نازنین پس چرا شلیک نمیکنی؟ بذار موهامو ببندم!😒
مریم فردا میریم خط مقدم، ای وای من چی بپوشم...!!!😱

***********************

مورد داشتیم خانم رفته حموم دیده آب داغ میاد ولی آب سرد نمیاد



داد زده به شوهرش که بابا انقد پول آب رو ندادید تا یه طرفش کردن!!!





میگن مرد از شدت خنده سکته کرده😂😂😂

*********************

ﻣﮑﺎﻟﻤﻪ ﺩﻭ ﺟﻦ ﺩﺭ ﻧﺼﻔﻪ ﺷﺐ:
.

 
جن اولی:ﻓﯿﻠﻢ ﺩﺧﺘﺮﺑﺪﻭﻧﻪ ﺁﺭﺍﯾﺶ ۲ ﺭﻭ ﺩﯾﺪﯼ؟؟!!

جن دومی؛ﺁﺭﻩ ﺧﯿﻠﯽ ﻭﺣﺸﺘﻨﺎکه،ﻭﻗﺘﯽ ﺩﯾﺪﻡ ﺗﺎ ﺩﻭﻫﻔﺘﻪ ﻓﮑﺮﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﺪﻭﻥ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﭘﺸﺖ ﺳﺮﻣﻪ !!

جن اولی-ﺑﻪ ﻧﻈﺮﻣﻦ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﻥ ﺧﺮﺍﻓﺎﺗﻪ ...

جن دومی:ﺍﺻﻸ ﺑﯿﺎ ﺑﺨﻮﺍﺑﯿﻢ ﺍﺯﺍﯾﻦ ﺣﺮﻓﺎﯼ ﺗﺮﺳﻨﺎﮎ ﻧﺰﻧﯿﻢ.
دخترااااا حلالم کنید😥😥😭😭😂

*************

دختره میگه میخوام ماشینمو بفروشم برای تبلیغش چیکارکنم؟؟؟

گفتم بزنش تو "دیــــــــــوار"



الان زنگ زده میگه زدمش تو دیوارهمسایه،، کلا جلوماشین تا شیشه جمع شده مطمعنی حالامشتری میاد"!!!!" 
 😳😳😳😳😳
 الهی العفو.....الهی العفو.

داریم پیاده میریم کربلا تا نریم روی مین  دست بردار نیستیم😐😐

******************

به دختره میگم در و ببند بیرون سرده😐


میگه فرض کن در و بستم بیرون گرم میشه؟😐😱


حاجی دیگه نمیکشه مخم😂😁

*****************

امروز از یه دختره پرسیدم از اینجا چطوری برم میدون ونک؟

برگشته میگه باید سوال کنی!

بهش میگم به نظرت الان دارم پنچرگیری میکنم!

میگه:از اولم فهمیدم میخوای شماره بدی!😕

خدایاااااااااا به من ربطی نداره ها...
ولی نمیشد کمتر خلق کنی ولی با کیفیت بیشتر...؟😭

*********************

دختره رفته شیرینی فروشی گفته

یه جعبه شیرینی میخوام یارو گفته چند کیلویی؟

  گفته 75 کیلو ام ولی رژیم گرفتم لاغر شم




میگن شیرینی فروشه رفته تو یخچال نشسته میگه به من دست نزنید من شیرینی ناپلئونیم😂

***********************

پسره خواب بوده . . . 
یهو نامزدش با لگد زدتش 
و گوشی رو کوبونده تو سرش گفته بگیر Alarm جونت داره زنگ میزنه! 





سیستم عامل گوشی از شدت خنده از اندروید به جاوا تبدیل شد😂😂