دانلود اهنگ خورشید خانوم


متن آهنگ


چشای تو زنگاریه به رنگ میناکاریه
از خوشگلیت من چی بگم باغ پر از گلکاریه
دلم به دنبال تو دلخوش حرفای تو دلم یک عمره عاشقه
حرفای تو دلم یک عمره عاشقه خنده لبهایه تو
آسمونم آبی شده هوا چه آفتابی شده
غنچه لب ها تو ببین به رنگ انابی شده
غنچه لب ها تو ببین به رنگ انابی شده
خورشید خانم قشنگه سرخو سفید دو رنگه
اما دله عاشقه من با دله تو یرنگه
خورشید خانم قشنگه سرخو سفید دو رنگه
اما دله عاشقه من با دله تو یرنگه
تو هر گذر هر چی پسر میخواد تورو ای گل به سر
اما نگات به من میگهماله منی بی دردسر
تو هر گذر هر چی پسر میخواد تورو ای گل به سر
اما نگات به من میگهماله منی بی دردسر
خورشید خانم قشنگه سرخو سفید دو رنگه
اما دله عاشقه من با دله تو یرنگه
خورشید خانم قشنگه سرخو سفید دو رنگه
اما دله عاشقه من با دله تو یرنگه
خورشید خانم قشنگه سرخو سفید دو رنگه
خورشید خانم قشنگه سرخو سفید دو رنگه
خورشید خانم
خورشید خانم



دریافت
حجم: 3.43 مگابایت


نظرتون رو در مورد این مطلب در(نظرات پایین)بیان کنید